Rabu, 21 Januari 2009

RAHSIA SULIT

Rahsia sulit apa?? hahaha..:boy14: bukan la rahsia sulit pun tapi penemuan yang baru bagi aku. Selama pakai tenet aku tak tahu langsung pasal perkara ni, sungguh menduka citakan:White23: Kalau nak tahu penemuan apa yang aku maksudkan tu korang kena la baca sampai habis sebab korang pun boleh try penemuan aku ni. Mungkin ada antara korang yang dah tahu tapi peduli apa aku??ada aku kisah??hehehe..jangan marah.

Ok back to the story, penemuan yang aku maksudkan ialah :


RAHSIA INTERNET YAHOO! Aku yakin mesti ada antara korang ni pengguna tegar YAHOO! kan?? Kalau pengguna GOOGLE pun tak apa. Boleh try gak.
Aku nak korang masuk YAHOO! page tu www.yahoo.com pastu
nampak tak perkataan YAHOO! pastu klik kat tanda seru tu ..sseperti di bawah gambar rajah tersebut :

ha keluar apa?? hahaha..shyyy..diam-diam, jangan kecoh-kecoh..:Onion20:
biar orang lain lak try..hehehe,:pandaGeli_34:

Pada mulanya aku tahu pasal tu, aku sungguh teruja dan hampir setiap jam aku klik tanda seru tu tapi lama-lama aku jadi bosan dan tak klik dah. Aku harap korang tak jadi cam aku ni. Ketagih yang bukan-bukan,hahaha..

-SEKIAN UNTUK ENTRI KALI INI-:White31::White31:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar