Kamis, 01 Januari 2009

Parti Liar

Hari ni hari pertama dalam 2009. Semlam malama tahun baru korang sambut kat mana??
Mesti ada yang pergi lihat buanga api kan?? Tapi untuk diriku ini sedikit kesian sebab aku sambut tahun baru kat rumah bersama-sama komputer ku ini.:pandaGeli_21: Tapi tak apa la sebab tiap-tiap tahun dah sambut kat rumah. Aku ni homebuddy?? Tak la cuma aku tak dibenarkan keluar malam je/
Benar kah ada parti liar diadakan semalam di JOHOR???:bofu_25: Perkara ni dah jadi isu sebelum tahun baru tapi benar kah parti liar sebegitu telah diadakan di JOHOR??



Aku dah surf website yang mengadakan parti sebegitu. Kena bayar RM 250 untuk join!:bofu_04: Dan dengan syarat lelaki kena bogel dan si perempuan lak kena pakai G-string. Aku tgk kat website tu juga dorang mengamalkan sex rambang. Ya ampun!
Tak fikir bahaya ke sex rambang ni? Boleh mengundang HIV+.
Aku pelik kenapa sanggup melakukan perkara sebegitu jika tahu bahaya yang mendatang.
Maruah dah tak ada ke gersang sangat?? Sungguh memalukan semua gambar dalam website tu. Kalau sensored muka tak apa la ni tak siap tanyang muka.

Jadi remaja-remaja sekalian termasuk diriku ini, fikir-fikir kan lah sebelum melakukan perkara tersebut. Memang mula-mula seronok tapi bila dah sakit ada penyakit jadi tak seronok dan masa tu nak menyesal pun dah tak guna dah..

-SEKIAN UNTUK ENTRY KALI INI-:pandaGeli_26:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar