Rabu, 28 Januari 2009

Pelik Tapi Benar kah??

Setelah menghilangkan diri beberapa hari sempena perayaan Tahun Baru Cina aku kini kembali untuk meng-update semula blog aku yang kelihatan berhabuk ni dan bersawang dah pun:Onion44:. Sebenarnya aku sentiasa online dan sentisa baca message yang ditingglkan kat shout box aku tu tapi tak update je coz busy sangat la. Ok la. Aku ada bahan baru yang leh jadi tatapan korang semus ni.

Take a look :



Pelik aku tengok gambar-gambar kat bawah ni. Aku nak korang menilai sendiri
:Onion40:.













Kalau nak tahu betul boleh jadi t-shirt korang boleh test sendiri kat rumah:girl04:. Kalau betul jimat sikit duit nak beli baju baru
:Onion18:.

Notakaki: Kalau entri kali ini kurang memuaskan, harap maaf ya.


-SEKIAN UNUTK ENTRI KALI IN-:pandaGeli_26:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar