Kamis, 08 Januari 2009

Malunya aku!

Huh...sengalnya dan betul-betul memalukan!:pandaGeli_30: Gini Cerita dia..tadi pukul 3.30 ptg connection aku dengan internet hilang macam tu je, aku tak dapat masuk YM dengan website lain. Aku pun biarkan je la tunggu modem aku tu dapat connect dan sampai la pukul 6.30 ptg aku dah tak leh sabar aku pun tipon la TM NET untuk setelkan kes aku ni.



Ok..bila aku tipon dan aku tengok balik lampun modem aku dah tak kelip-kelip cam sebelum aku tipon TM NET.:bofu_37:Punye la malu aku masa tu. Aku pun tak tahu nak cakap apa kat orang TM NET tu. Aku pun cakap la dah dapat connect. Malunya aku!! hahaha...selalu jadi cam ni la. Bila lampu modem kelip-kelip aku pun dengan kadar segera tipon TM NET tapi sebelum aku bagi tahu masalah aku modem aku kembali kepada seperti biasa. Bukan sekali dua jadi cam ni. Dah banyak kali dah. Aku betul-betul malu dengan orang kat TM NET tu. Sebab modem aku kena tebalkan muka aku lagi!! MODEM JAHAT!!:pandaGeli_22:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar