Kamis, 01 Januari 2009

Titanic 2 ( TRAILER ) ....hahaha...

Masa aku tengah syok main MySpace aku terbaca buletin dari HOME PAGE MySpace aku. Ada seorang pengguna MySpace ni tunjuk la video Titanic 2. Aku pun apa lagi dengan kadar segera aku masuk YOUTUBE untuk tahu lebih lanjut pasal Titanic 2 ni dan rupa-rupanya... tak ada pun Titinic 2 akan ditanyangkan..hahahaha..Terkena aku!:bofu_16: Tapi great job untuk pengarah filem Titanic sebab dia ambil masa 5 tahun untuk buat Trailer Tiatnic 2. Dalam satu Trailer tu dia gabungkan macam-macam filen dan jadi la satu Trailer yang "betul"..hahahaha..
Tak caya korang semua tengok Trailer Titanic 2 ni.
Antara filem yang telah digabungkan dalam Trailer dalam tu : CATCH ME IF YOU CAN ( lakonan hebat Leonardo ) walalalala~


Notakaki : Kalau ada kesinambungan cerita Titanic kan bagus:pandaGeli_09:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar