Selasa, 06 Januari 2009

Kenapa A.M.O.I lama tak update??

Fuhh..hari ni baru ada masa nak online. Masuk je Dashboard aku tengok dah ada 15 followers. Aku agak busy sejak akhir-akhir ni. Aku busy dengan handphone aku..hahaha. Orang lain sibuk kerja, study aku busy main handphone. Bukan apa aku dah mula ketagih online pakai handphone aku tu. Aku online bukan kena bayar pun sebab web yang aku masuk tu maxis punya sponser so krdit aku tak kan ditolak. Ni aku nak korang semua join mende ni..Kalau nak tahu baca sampai habis k,



Kan sebelum ni aku dah cakap aku busy main tenet kat handphone kan. Ni ha yang aku join dipanggil SPEESH. Ni pun boleh la dikategori dalam Social Network gak coz tempat ni untuk berkenalan. Apa yang korang kena ada sebijik handphone yang ada web, then masuk maxis web protal. Pastu cari LIFESTYLE. Dah dapat masuk korang akan nampak SPEECH. Then klik je. Register kat sana. Ni PERCUMA untuk first time user je. Tapi PERCUMA untuk 28 hari. Kalau lepas 28 hari korang hanya dikenakan RM 1.50. Try la. Sronok. Aku baru 4 hari kat dalam tu tapi dah ada 100 kawan..hehehe/

Speesh ni ala-ala MySpace gak tapi Speesh lebih simple/

Kalau dah register jangan lupa lak Speesh aku. Browse je profile pastu cari username aku : KOKOCRUNCH.

-SELAMAT MENCUBA-

NOTAKAKI : Anda mestilah pengguna Maxis/Hotlink.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar