Kamis, 17 September 2009

* * Edisi Cuti Raya Balik Kampung * *

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Time korang baca entri neh aku dah pung selamat berada di kampung aku (auto publish). PORT DICKSON here I come! Lama dah rasanya aku tak balik PD. Dalam 3 bulan kot. Bukan tak nak balik. Masa dan duet yang tak izinkan aku pulang.:01:

My PAPA call last 2 weeks ago:
Cakap cina dengan aku tapi aku dh translate dah masuk English:

Papa: "Come home la this Merdeka"
Me: "Cannot la. Got exam. Assignment"
Papa: "Really miss you dear"

bla bla bla bla..

Well, aku neh anak ayah sikit. Tapi ada aku kesah ke? hoho. Balik PD neh nak betulkan telinga aku yang dah serba tak betul neh. I got this really anoyying sound in it. ><". Study jangan lupa oiii. Final lagi dua minggu! Oh! Tak sabar rasanya nak rasa rendang ayam jiran aku. Oh! Kecur lidah aku. *drooling*:023::023:

Ok la. Selamat Membaca blog aku. Nanti raya ke-3 aku on9 balik (macam umah PD tak de tenet tapi apakah daya, aku tak bawak pulang PC aku. Tak larat aku nak angkut naek bus.haha.). Cuti kejap je sebab raya ke-5 aku dah ada presentation English. Shitt.


**klik untuk paparan lebih jelas*

*perhatikan betul-betul stick note yang tertampal di wallpaper ku itu*

-Selamat Membaca-blogger-emoticon.blogspot.com

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar