Minggu, 06 September 2009

Talam Dua Muka kah kamu?

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Kalau ada yang terasa diri sendiri lepas baca tajuk kat atas neh sila tinggalkan blog ini dengan segera. Bukan apa, tulis blog neh kena jaga feeling orang lain. Kalau open minded sangat boleh teruskan membaca.


Al-kisahnya, tadi aku tengah melayari internet guna streamyx aku yang tak berapa nak okay neh. Then terbaca sumthing yang kawan aku tulis pasal aku. Amboi..ke main lagi kan cakap macam-macam pasal aku kat tenet. Kat depan aku punya la baik. Tapi belakang. Kau cakap macam-macam yang tak sanggup aku nak baca sampai habis.:010::029:. Ingat aku minat sangat ke dengan diri kau? Please laaaaaa...yucks~~~:008::008:

Sampai sekarang neh aku tak paham kau neh jenis orang cam ne. Baik di depan, tapi kat belakang..sape tahu kan. Talam dua muka kah kau neh? Kalau tak puas hati sangat dengan aku face 2 face la weh cakap dengan aku. Pengecut sangat ke?(sudah tahap amarah)! Ya.aku akui pernah satu ketika dulu aku cari pasal dengan kau tapi tak kan kau masih nak ingat perkara yang dah lama lepas kan. Masih simpan dan sudah sampai tahap berdendam dengan aku ke?

Kot ye nak cakap pasal aku pung, pilih la port yang aku tak tahu. Ini tak. Tempat yang selalu aku masuk gak kau nak cerita yang tak elok kaw-kaw pasal aku kan. Berfikiran la bijak sikit! Lepas kejadian ini presepsi aku terhadap kau dah berubah. Aku akan sangat berhati-hati dengan kau lepas ini.blogger-emoticon.blogspot.com

-Selamat mentalamkan muka-blogger-emoticon.blogspot.com

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar