Kamis, 10 September 2009

My First Presentation in MMU Melaka

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





First of all, hari ini dalam sejarah aku memberi presentation yang pertama aku di MMU. Kalau kat sekolah aku memang selamba badak bagi presentation depan kelas tapi bila kat MMU all my nervous system come out so quickly! Kami satu kumpulan mempersembahkan "The Internet and The World Wide Web". (Computer System and Applications) - Bukan app games yang dalam facebook tu ye.haha.blogger-emoticon.blogspot.com


Ini 4 anak dara dari kumpulan aku. Jangan minta nombor mereka pada aku.hehe.:018::018:



Aku punya la penat hafal words yang perlu aku sebut masa presentation tapi sume words tu hilang terus bila tiba saat aku berdiri di depan menjadi model tanpa gaji :08:



Penuh gaya memberi penerangan "How The Internet Connected".
Mampus~ Kena buat ayat sendiri. Ayat pun dah tunggang langgang. Lantak la. Janji lepas giliran aku present aku lega. Pewhhh~~~blogger-emoticon.blogspot.com


Dengan penuh keyakinan membaca slide dengan kaki tangan yang seram sejuk blogger-emoticon.blogspot.com. Kan dah cakap nervous system aku cepat naik.haha.

Finally, lecturer komen aku yang aku bagi presentation laju sangat. Laju macam LRT.haha. Did I say too fast?

Notakaki: Lepas ni ada presentation English lak. Pasal Robotics. Adoiii~~ Hazab aku masih belum berakhir~blogger-emoticon.blogspot.com

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar