Selasa, 29 September 2009

Feltwishes

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Entah dah berapa bulan aku order barang dari Feltwishes baru hari tu aku ada masa nak bank in duit padanya. Yela. Masa order tak de langsung duit. Bila PTPTN dah masuk baru reti nak bank in. Sorry ye Haida sebab bank in lambat. Walau apa pun barang yang aku order tu dah sampai petang tadi. Sangat teruja!23



Sebelum keluar dari plastiknya:



Memperagakannya pada telefon bimbitku yang sekupang:



Sebenarnya aku order banyak lagi. Just segan nak amik gambar-gambar yang lain. Kang ada yang tanya "kenapa ko order untuk budak itu" "kenapa order untuk budak ini". SADAP OKAY :003:!! haha.

#Thanks kepada Haida#
#Rajin-rajin la ke Feltwishes untuk order phone strap korang#

Lepas ni aku tunggu Blowie aku lak dari Ribbon Tales. Oit, Sickchild! Bila kau nak bagi tahu harga Blowie yang aku tempah hari tu? 1

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar