Kamis, 24 September 2009

* * Edisi Lepas Cuti Raya (Final Exam) * *

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.



Sebenarnya aku cuti raya dua minggu dari 17 Sept 2009 sampai 30 Okt SEPT 2009. Tapi disebabkan English presentation aku 24 Sep 2009 so aku harus pulang ke Melaka. Ya. Memang aku suke balik Melaka tapi tak lama lepas tu aku jadi rindu pada mama aku.:012::012: Cuti 4 hari kat PD telah menjadikan aku sangat la tak biasa memulakan kehidupan di Melaka. Di PD aku makan + tidur + tengok tv. Tu la keje aku selama 4 hari. Ibarat menternak lemak di badan.haha.:018::018:

And now aku berada di Melaka. Balik Melaka kena setelkan bill yang bertimbun tu. Housemate aku tak balik-balik Melaka lagi so aku kena bayar dulu. Ok. Nanti aku tuntut duit-duit tu. ><" :017::017:

Final exam pung lagi dua minggu. Sempena hari jadi aku yang ke-18 iaitu 1/10/09 aku ada paper Business Management. Memang laknat kan? Dah la aku anti giler dengan subjek tu! huhhh..Sumpah aku tak baca pape lagi. MAMPUS! 35 Then hari esoknya diikuti dengan subjek English. English boleh jawab punya la.hoho. Macam English kat sekolah menengah dulu. 8/10/09 paper CSA (Computer System and Applications) lak. CSA pung sama. Haram kejadahnya aku nak hafal notes CSA. Mud untuk study semakin menurun sejak balik dari cuti raya. Lepas CSA paper last kami ialah Mathematical Techniques 1. Nanti berpeluh la aku nak jawab Maths Tecq tu.:003::003:

Masa aku tulis entri neh aku dalam keadaan yang mabuk tak stabil sebab migrain aku menyerang kembali. Nak moon mari agaknya kot.haha. So kalau tak paham apa aku tulis neh sila abaikan je.:014::014:

#menghitung hari untuk cuti sem#


p/s: 1 Oktober 2009 besday aku yang ke-18. Sesiapa nak sambut besday dengan aku?? T_T
32

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar