Rabu, 30 September 2009

Happy Birthday To Me (Always 8teen)

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





1 Oktober 1991 pada pukul 2 pagi di Hospital Besar Seremban kedengaran suara bayi perempuan menangis-nangis baru dilahirkan. Itu la aku. Si Amoi Rojak atau nama betul Tee Ngin Rui.


Kini aku dah umur 18. Dah 18 dah kau. Boleh tengok cerita 18SX 12 kan.haha. Nak pergi disko pun dah boleh. Bahaya betul aku bila dah 18. Sempena menyambut hari lahir aku yang paling mulia ni (mulia ke) aku ada buat Kontest. Sesiapa pun boleh join janji anak jati Malaysia.

Paling tak best 18 masa birthday aku ialah Final aku tepat-tepat hari ini (1/10/09). Tak best kan? Nak-nak lak paper damn shit :013::013: Business Management. Oh gosh! Susah nak MAMPUS soalan-soalan dia. Nak tensen aku bila nak jawab. Macam nak pecah pala!! grrr! Tapi semuanya dah berakhir. Aku masih berharap aku pass subject ni aww.

Ramai gak yang wish birthday aku termasuk DIA. Siapa DIA? Biarlah rahsia. Terima kasih eh kepada yang wish kat SMS, meng-calling telefon aku, Facebook, blog ni, YM dengan Twitter. Sangat-sangat menghargainya :004::001:.

Jangan Lupa Join Kontest Ini :001::001:

"Happy Birthday To Me"32

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar