Senin, 30 Maret 2009

Gelap Sudah KLCC pada 28/3/2009

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




Siapa yang tak tahu kempen Earth Hour tu memang dalam masalah besar :Onion32:. Baru dua hari berlalunya kempen Earth Hour di Malaysia. Aku rasa tak terlambat aku nak tulis pasal Gelap Sudah KLCC masa Earth Hour hari tu. Sebelum terlupa, anda ada tutup lampu tak 28/3/09 pukul 8.30pm hari tu? Siapa ada tutup sila angkat hidung masing-masing:Onion32:.



Video yang aku akan tanyangkan ialah video countdown KLCC jadi gelap masa Earth Hour hari tu. Tu bukan aku yang rakam ya. Aku search kat YouTube je. Kalau nak banyak lagi video Earth Hour ni kat YouTube.



Hope you all enjoy tengok lampu KLCC ditutup one by one:








post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar