Minggu, 08 Maret 2009

Rahsia Mengedit Blog Orang Lain

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini





Ok la hari ni aku nak ajar korang edit blog orang lain dengan mudah, cepat dan ringkas! Atau dalam kata lain yang lebih gimik ialah "HACK" blog orang
:Onion49:. Kalau nak tahu apa aku nak tulis ni sila baca sampai habis ya. Aku mengambil blog P.I.N.A.T sebagai contoh. Maaf ya Pinat. Aku nak fameskan blog ko ni jap.:crab1:.




Ini blog rupa blog pinat yang sebenar:







Cantik bukan? Tapi aku telah "menjahanamkan" blog PINAT:20: dan telah menjadi sebegini rupa:







Korang boleh tak detect perbezaan apa yang telah aku lakukan pada blog Pinat? Kalau boleh tanda mata anda itu normal kalau tak pi check cepat-cepat mata korang tu..haha:crab1::crab1:



Tertanya-tanya macam mana aku buat? Gini caranya:



Copy coding di bawah ini:




javascript:document.body.contentEditable='true'; document.designMode='on'; void 0




p/s: THIS TRICK ONLY WORKS IN FIRFOX!



Dan paste pada Browser korang tu seperti gambar di bawah ini:







Pastu tekan butang ENTER dan kamu sudah boleh start edit/"HACK" blog manusia tersebut.:05::05:



Notakaki: Maaf kalau Trick kali ini sangat bosan sebab masa aku tulis entri ni aku dalam keadaan mengantuk:crab1:.



p/s: Selepas edit boleh la PRINT SCREEN dan di-save ke dalam PC sebagai kenangan. Sangat sesuai dipraktikan semasa kamu marah pada blog/website someone.


**KALAU EDIT BLOG YANG ASAL TAK KAN ADA EFEK. TRIK NI UNTUK SUKA-SUKA JE**




Via: Eriyza




-SELAMAT MENCUBA-
:Onion48::05:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar