Minggu, 01 Maret 2009

Selamat Datang Bulan Mac 2009!

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini




:crab1:Sekelip mata je dah bulan 3. Terasa masa cepat berlalu. Ini bermakna ada 10 hari lagi tarikh keputusan SPM 2008 akan keluar (kalau betul al tarikh keluar result 12/3/2009 ni)
:Onion39:. Setelah aku pass QTI test aku tu, aku kena risau untuk result SPM aku dgn JPJ test tu. Awal pagi semalam aku masuk ke blog XOXO untuk jenguk-jenguk blog dia. Dia ingin mencari pelawat yang ke 5555. Tak sangka aku la orangnya. Aku ada bukti ni..hehehe




TA DAA..INILAH BUKTINYA!:22:







Aku selama ni memang ada bergurau dengan XOXO kalau aku yang ke 5555 dia nak bagi apa tapi tak sangka lak aku la yang ke 5555 tu. So, XOXO apa hadiah kau nak bagi kat aku?lalala..:Onion58::Onion58::03::03:




Pembuka tirai bulan 3 ni aku telah melakukan beberapa perubahan dalam blog aku ni. Aku telah menukar layout blog aku ni. Aku rasa layout blog aku kali ni lebih ringan dari yang dulu punya tu. Kalau berat gak, itu lu punya hal la! hahaha... Aku sangat-sangat teruja dengan layout aku kali ini. Tak tahu kenapa dan mengapa tapi adakah layout blog aku ni akan bertahan lebih lama? Kita tunggu dan lihat je. Bukan la 100% aku upload layout baru ni tapi aku edit sikit-sikit supaya tak sama dengan layout orang lain. Antara yang aku edit ialah header (edit pakai Photoscape and Photoshop) dengan warna backgroud dia la. Asal warna backgroud ni warna peach dan akut tukarkan pi warna hitam itu menawan..hahaha. Aku pun tak tahu apa lagi yang aku edit. Korang pandai-pandai la detect.




Kira hari ni aku launching-kan layout blog aku yang baru ni and pemberitahuan aku yang ke 5555 di blog xoxo. Tak lama lagi ada banyak tutorial aku nak tulsi kat blog aku ni cuma tak smepat je nak tulis.



Notakaki: SELAMAT DATANG KE BULAN 3/09



-SEKIAN UNTUK ENTRI KALI INI-:Onion48::Onion48:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar