Selasa, 03 Maret 2009

Nak Buat ToyBox! - BOOKING IS CLOSE! -

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini




Aku nak buat Toy Box kat blog aku ni. Toy box yang aku maksudkan ialah ini : - TOY BOX DAH PUBLISH! SO TAK YAH BOOK LAGI -HARAP MAKLUM-



NOTAKAKI: INI BUKAN LA MAINAN. KIRA MACAM NAK TUKAR LINK LA SEBAB AKU DAH TAK MAHU AMBIL BANNER. HANYA BERATKAN BLOG AKU SO AKU TELAH CARI ALTERNATIF LAIN IAITU BUAT TOYBOX NI.



Ada 25 kekosongan toyBox untuk diisi(macam nak bagi jawatan kosong lak)haha.
Jadi sesiapa yang berminat boleh la mengisi borang permohonan dengan ToyBox yang korang mahukan itu.



SYARATNYA :
1. Satu ikon untuk satu blog

2. Hanya boleh membuat satu permohonana sahaja.



Cara nak buat permohonan :




MULA-MULA PILIH IKON YANG KORANG NAK TU.
1. ( dah di-book )


2. ( dah di-book )
3. ( dah di-book )


4. ( dah di-book )
5. ( dah di-book )


6. ( dah di-book )
7. ( dah di-book )


8. ( dah di-book )
9. ( dah di-book )


10. ( dah di-book )
11. ( pending from NINE )


12. ( dah di-book )
13. ( dah di-book )


14. ( dah di-book )
15. ( dah di-book )


16. ( dah di-book )
17.( dah di-book )


18. ( pending from serai )
19. ( dah di-book )


20. ( pending from xoxo )
21. ( dah di-book )


22. ( dah di-book )
23. ( dah di-book )


24. ( dah di-book )
25. ( dah di-book )


DAH HABIS PILIH SILA HANTAR KOMEN BERSAMA URL BLOG KAMU ITU DAN JUGA NOMBOR PILIHAN IKON ANDA ITU.



Kalau berminat nak jadi sebahagian daripada blog ini, cepat-cepat la bagi tahu penulis ya!



p/s: ToyBox ni akan di-publish di dalam blog ini selepas penulis berjaya mengumpul kesemua 25 link blog.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar