Rabu, 25 Maret 2009

Memasang Emoticon Di Dalam Entri [2]

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




Sebelum ni aku ada tulis pasal Memasang Emoticon Di Dalam Entri sebanyak dua kali jadi ni merupakan kali ketiga aku tulis pasal tu. Tadi aku round-round kat google nak cari emoticon katakan so aku terjumpa dua emoticon yang sangat comel lalu aku membuat keputusan nak buat script emoticon tersebut
:10::10:.



Sebelum tu aku nak nasihatkan kepada yang telah menyedut emoticon aku sebelum ini ataupun yang bakal menyedut emoticon aku bahawa kemungkinan emoticon aku tu kehilangan bandwidth. Apakah itu bandwidth? Aku malas nak jelaskan kat sini sebab agak complicated nak dijelaskan. Biarlah la Chokilalayang jelaskan:Onion32:.



Jadi kalau ada yang terperasan antara emoticon yang telah korang sedut tu keluar mesaage Bandwidth Exceed usahla cemas sebab akan dibaik pulih dalam beberapa hari:crab1:.



Inilah dia script emoticon yang aku buat. Kiki and lala pinguin emoticon!:22:




Sebelum nak install script emoticon masuk blogger anda terlebih dahulu harus ada add-ons GreeaseMonkey.



Nama Emoticon: Kiki
Install di sini.






Nama Emoticon: Pinguin
Install di sini.






So berpuas hati dengan emoticon aku kali ini? Kalau puas hati apa lagi sedut la cepat-cepat
:Onion32:.



Nak rekues script emoticon pun boleh tapi dengan syarat:
Kalau nak request emoticon ada syaratnya :
1. Boleh request 2 script emoticon dalam satu masa.
2. Emoticon haruslah tidak melebihi 50. Sila berikan contoh link emoticon yang anda mahukan saya hasilkan. Contohnya: Website INI. Saya menghasilkan script bukan membuat emoticon.haha.
3. Script emoticon akan siap mengikut kelapangan penulis untuk menghasilkannya. So NO DEMAND ON TIME!



All Emoticon Script I Hosted It In Mediafire! Thanks To My Free Sponsor!

-SEKIAN-:Onion48:




Via: Emoticon



post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar