Rabu, 11 Maret 2009

SURAT TAWARAN/IKLAN

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini





:crab1: Seperti yang diketahui ramai, 10/3/2009 ialah tarikh result STPM 2008 keluar dan bakal menyusul pada keesokan hari ialah result SPM 2008, aku sekarang ni dalam mood NERVOUS+EXITED pun ada
:Onion31:. Kurang daripada 24 jam je lagi result SPM akan dikeluarkan! Oh tidak! Aku tidak mempercayai perkara ini akan terjadi!



Apa yang aku nak tulis kat sini bukan la pasal kecuakan aku nak ambil result. Itu esok lusa pun aku boleh tulis tapi aku nak tulis pasal surat tawaran yang lebih kepada iklan. Apa yang aku maksudkan? Surat tawaran/iklan yang aku maksudkan ialah sepeti ini:








dan lagi..







Semenjak aku habis SPM itu la surat-surat yang sampai ke rumah aku. Macam dah jadi "buruan" lak:crab1:.



:crab1:. Petang tadi aku dapat surat dari COSMOPOINT. Itulah yang terbaru sehingga hari ini ( 11/12/2009 ). Aku rasa lepas ambil result mesti lagi banyak surat macam tu sampai kat rumah. Aku sungguh teruja menunggu surat-surat sebegitu:09::09:.



Sorry la kalau entri kali ini aku sekadar merepek je. Lepas ambil result aku nak buat tutorial PEEL SHEET, maaf aku tak tahu kalau dalam bahasa melayu apa panggil dia. Nantikan ya!



-SEKIAN UNTUK ENTRI KALI INI-:crab1:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar