Sabtu, 07 Maret 2009

Aku dah putus asa...

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini





Terlebih dahulu aku nak ingatkan bahawa entri ini agak emosional sikit. Entri berkenaan diri aku ni. Dipendekan cerita aku dah berputus asa pada sumone ni. Aku tak sanggup nak teruskan lagi.





*GAMBAR SEKADAR HIASAN*




Pasal sape? Aku tak mahu bagi tahu. Biarlah rahsia...







Aku terasa dirinya semakin jauh dari aku. Aku semakin tidak memahami dirinya lagi hingga la satu hari dia kata "MACAM LA KITA KAPEL". Masa tu jugak his break my heart! Tapi aku tetap bertahan smapai hari ni. Kami dah tak macam dulu dah. Kalau dulu mesra je tapi sejak akhir-akhir ni kemesraan tu dah tak de.



Semasa aku tulis entri ini aku masih lagi menanges. Bodohkah aku menanges?



Aku benar-benar mahu kembali pada waktu gumbira tu....
:07::07:



Notakaki: Tiada tutorial semenjak dua menjak ni sebab aku banyak masalah. So let me be alone~~


Tidak ada komentar:

Posting Komentar