Sabtu, 21 Maret 2009

Sorry Amoi is Taken..

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini








:Onion07: Aku nak mengumumkan yang aku bukan lagi single. Pagi-pagi buta antara pukul 2.00 pagi, 22/3/2009 aku dah pun kapel semula dengan ex aku. Tak sangka aku akan kembali semula ke sisi dia setelah 9 bulan dia tingglkan aku. Aku dengan dia jodoh panjang kot sebab even kami dah putus pun still jadi kawan and at the end aku kini telah menjadi milik dia. So AMOI IS TAKEN NOW. :Onion63:








Nama manusia yang bertuah memiliki aku tu Khairul Muazzain. Panggil Berg sudah. Aku sangat bahagia dengan dia sekarang ni and berharap tak kan lagi putus dengan dia. Biarlah kekal sampai bila-bila. Aku tak kan upload gambar dia kat blog sebab gambar dia private untuk aku je:crab1:.



To bie: I know you are reading this. I love you so much:crab1:.



Notakaki: KEJIWANGAN!
:Onion45:



-Sekian untuk entri kali ini-:Onion48:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar