Sabtu, 21 Maret 2009

Kawan Aku ada Masalah.

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini




Opps. Sebelum aku nak teruskan tulis pasal entri ni aku nak nyatakan kat sini yang ni bukan masalah aku ya. Masalah salah seorang kawan aku. Siapa dia? Beliau enggan menyebut namanya. So aku akan merahsiakan je kat blog aku ni. Kalau korang rasa korang ni pakar beri pendapat or nasihat anda amat dialu-alukan di sini:05::05:. Masalah dia agak complicated juga la. So kepada rakan aku tu yang sedang membaca kalau aku tersilap tulis ko YM aku and suruh aku betulkan k.



Inilah masalah kawan aku tu:




Kawan aku tu dah kapel dengan bf dia selama 5 tahun and beberapa hari yang lepas kawan aku tu baru mendapat tahu yang bf dia telah meniduri dengan perempuan lain pada tahun lepas. Masa tu baru lepas SPM. Kawan aku tu dapat tahu dari mulut bf dia la. Bf dia trying tu honest with her. So kawan aku tak dapat nak terima kenyataan bahawa bf dia dah tidur dengan perempuan lain kawan aku tu terus minta break up dengan bf dia tu.



Then lepas break up lepas 24 jam kot her bf is trying to hard to win her back. Bf dia hari-hari hantar mesaage kat dia. Sesi pujuk-memujuk telah berlaku selama hampir beberapa hari.



And at the end kawan aku tu bagi peluang ke tiga untuk bf dia tu balik. Sebab aku sebut peluang ke tiga ialah bf dia sebelum ni pun pernah curang dengan dia.



Then today aku ask macam hubungan dia dengan bf dia tu. Kawan aku tu kata sangat DINGIN. Tak tahu la aku bila hubungan dorang akan pulih seperti sedia kala atau tak kan pulih pun. Then tadi kawan aku tu YM aku and cakap dia dapat tahu dari mulut kawan bf dia tu yang bf dia tu sangat-sangat la social dengan perempuan lain. Maybe bukan sekali dua kot bf dia curang kat dia mungkin lebih dari tu. By the way, bf dia main dengan perempuan yang sama dekat dua kali.



Kawan aku tu sekali lagi makan hati lembu dengan bf dia tu. Kawan aku tu pernah kata bodohkah dia beri banyak peluang kepada bf dia. Aku pun tak tahu nak bagi jawapan apa.



Setelah korang baca entri aku ni, apa pandangan korang? Patut kah kawan aku tu teruskan hubungan dengan bf dia tu atau minta break-up serta merta supaya hatinya tidak dilukai lagi?



Bagi la pendapat or nasihat.:Onion12:



-SEKIAN-
:Onion48:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar