Selasa, 03 Maret 2009

Yahoo Messenger Skin!

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini



:02::02:. Hari ni aku nak bagi tahu kepada semua pengguna Yahoo Messengger bahawa ada themes atau lebih dikenali sebagai skin yang lebih menarik. Sebenarnya, dah lama aku nak tulis pasal ni tapi aku lebihkan kepada Post yang penting dulu. Aku sekarang ni pakai Yahoo Messengger version 8. Aku tak tahu la ada ke tak skin untuk version yang lebih up.



Ini cth skin yang aku pakai sekarang ni:











Menarik kan? Nak cuba? Kalau nak cuba masuk website ni SKIN. Hanya klik pada skin yang korang minat and automatik dia akan keluar butang untuk download skin tu. Selain skin yang aku pakai sekarang ni, ada banyak lagi skin yang boleh dipilih.



CARA NAK APPLY SKIN TERSEBUT SELEPAS INSTALL : Pergi ke MESSENGER > CHANGE SKIN




-SELAMAT MENCUBA-
:07::07:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar