Kamis, 19 Maret 2009

Something From XoXo!

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini




:04::04: Tadi ada something baru sampai rumah aku. Aku dah agak dah dari siapa. "SOMETHING" tu dari XOXO! Kenapa aku terima hadiah tu dari XOXO? Sila baca sampai habis kenapa dan mengapa XOXO memberi aku hadiah:Onion61:.



Rentetan kepada peristiwa Selamat Datang Bulan Mac 2009, sebab itu XOXO telah memberi hadiah keapda diriku ini, sila baca selanjutnya kat entri tersebut ya untuk tahu hujung pangkal ceritanya. Sebenarnya aku ingat XOXO nak bergurau je pasal nak bagi hadiah kat aku tapi rupanya betul sejak dia minta alamat rumah aku. Aku telah menunggu dengan sabranya hadiah tersebut tiba ke rumah ku:Onion33:.



Ini lah gambar hadiah dari XOXO:












Jauh tu dia hantar mai kat semenajung ni. Aku tak tahu lak XOXO ni tinggal kat Sabah:crab1:.



Anyway, thankx XOXO sebab sudi beri hadiah tersebut. I really appreciate your gift. Dah gantung pun bear tu kat beg aku. Lawa!:03::03::24::24:



Notakaki: Mood bertambah baik sejak aku decided to let go HIM!



-SEKIAN UNTUK ENTRI KALI INI-:Onion48:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar