Kamis, 26 Maret 2009

rojakStory anti-Tag. Berkuasa Mulai Hari ini.

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini








Seperti tajuk di atas ya memang betul mulai hari ini dan hari-hari seterusnya blog rojakStory akan menjadi
anti-tag . Bukan kempen anti-tag tau tapi blog ini yang akan anti-tag. Sebab apa aku buat keputusan macam ni? Sebab aku ingin bersara dari industri tag:19:. Sebenarnya..




Aku anti-tag sebab aku dah malas nak jawab tag yang semakin hari semakin susah. Dulu punya tag lagi senang aku nak jawab tapi sekarang fuhh
:20: susah sampai kadang-kadang aku malas nak jawab. Tag ni kadang-kadang nak korek rahsia hidup aku lak. Tanya macam-macam soalan yang merupakan RAHSIA SULIT dalam hidup aku.



Apa faedahnya aku jawab tag? Kalau aku jawab tag dapat duit tak pe gak
:Onion49:. Bila aku dah jawab tag bukan orang yang tag aku tu baca pun, sia-siaksan masa aku je. Baik aku tulis pasal software ke, tutorial ke, lagi ada orang yang nak baca. Ranking blog pun mesti tinggi. Takat tag boleh naik kan ranking blog aku ke? So, tag-tag yang aku janji nak jawab tu aku tak kan jawab. Harap maklum ya. Beri la pada yang memerlukan tag. Cukuplah sampai setakat ini aku kumpul tag.



Satu lagi blog yang ANTI-TAG. Mahu join kelab ANTI-TAG la:Onion43:. Eh, ada ke kelab cam tu?
:07:



**Lepas baca ni jangan tag aku lagi. Aku tak kan jawab pun.**
**Jangan cakap aku sombong or kejam sebab one day anda pun akan bosan jawab tag**


-SEKIAN-:crab1:


post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar