Selasa, 31 Maret 2009

Tricks April Fools~!~

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.








Siapa yang tak tahu 1 April tu Hari April Fools? Siapa tak tahu sila angkat bulu kaki masing-masing:04:. Hari April Fools ialah Hari Bergurau sedunia iaitu hari yang boleh membuat anda sama ada sakit hati ataupun tersenyum. Aku masih ingat masa aku sekolah rendah aku asyik kenakan orang masa April Fools. Malam sebelum April Fools, papa mesti ingatkan kat aku esok pergi sekolah jangan terkena April Fools. Bila aku dah naik sekolah menengah aku tak buat dah April Fools kat orang sebab dah tak best dan aku tahu sangat trik-trik April Fools ni antaranya kenakan budak laki zip seluar tak zip la, rambut kena tahi burung la, pengetua panggil la dan macam-macam lagi but still aku masih nampak budak-budak lower form kenakan kawan masa April Fools.



Tadi aku telah merajinkan diri Google trik-trik April Fools untuk aku jadi bahan untuk tulis entri ni. Nak tergelak aku bila baca trik-trik tersebut.:17:








Ini antara trik-trik April Fools yang aku dapat dari website yang aku Google tadi. Kalau rajin translate la kepada Bahasa Melayu.




Got Milk?


If your milk comes in a cardboard container, add a few drops of food coloring. It's harmless April Fool's joke but the results are pretty colorful.




What's That in Your Apple?

For a fruity April Fool's practical joke, get a few gummy worms and carefully poke them into fresh fruit, particularly apples. Give mom or dad a wormy apple for lunch and leave a few apples on the table for friends and family members to snack on.


April Showers

If you have a sink with a sprayer, put a rubber band around the handle when nobody's looking. This automatically keeps the nozzle in spray-mode. Make sure the nozzle is pointing up and outward. The next person to use the sink will get a splash! Too funny!



Untuk trik April Fools lain anda boleh la lawati di sini.



Peringatan: Jangan bergurau melampau sangat!



-Happy April Fools Day-
:Onion48:







Via: Kidz World




post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar