Jumat, 13 Maret 2009

Anjing Menyalak Akan Diam Jua!!

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini




Nape tajuk post aku macam tu? Terlebih dahulu aku nak maklumkan yang entri ni bukan la pasal tutorial dan entri kali ini akan emo sedikit. Maaf ya pembaca blog aku. Nanti aku buat tutorial Peel Sheet tu. Aku tulis entri ni khas untuk someone kat PETI MENJERIT aku tu. Kalau nak tahu tajuk entri kenapa macam tu sila baca sampai habis dan korang semua nilai la dengan sendiri. Aku tak nak buruk-burukan sesiapa pun termasuk pembaca blog aku tapi ini sudah lebih!:Onion06:


Notakaki: ADA SESUATU YANG ISTIMEWA MENANTI ANDA DI SINI!




Ini PrintScreen ShoutBox aku tu:







Aku rasa yang pembaca yang selalu online akan terbaca message sebegitu kat ShoutBox aku kan? Aku pun tak tahu nak cakap apa lak kenapa EN.Amir tu. Aku ke yang penakut ke dia yang penakut takat tinggalkan nama je. Kalau berani sangat tinggalkan la URL ke. Aku memang malas nak layan budak MENTAL macam dia tu, tu pasal aku tak balas pun message-message dia tu sebab ANJING YANG DAH PUAS MENYALAK AKAN DIAM JUA! Betul tak?



Aku pun tak tahu kenapa dan mengapa dia nak marah sangat dengan blog aku. Tak kan sebab tajuk entri aku yang sebelum ni MARI KITA "HACK" BLOG buat dia panas hati? Kepada En. Amir: TU BUKAN HACK BETUL-BETUL LA. TAKAT TRICK JE. KO MENYALAK LA SEPUAS HATI KO. AKU TAK TAK KISAH LORRR!



Aku sebenarnya tak nak heboh-hebohkan hal ni tapi dia dah menggangu blog dan juga SHOUTBOX aku tu banyak kali. So, korang yang sedang membaca termasuk EN.AMIR tu renung-renungkanlah sendiri!



-SEKIAN-
:Onion48:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar